Dj Tometkow mocija

2009.04.30. 15:18

Elsőnek a saját motoromat mutatnám be. Egy 1979-es puch maxi. Volt osztálytársamtól vettem kemény 18000ft ért. Azóta szépen le lett fújva szürkére, kapott egy sportkipufogót (ami saját gyártású), egy sport légszűrőt (simsonra való de nálam nincs akadály) és egy menő pirosan villogó első lámpát. Leszedtem az első sárvédőt, és levágtam a hátsó sárvédő egy részét. Levettem még a műanyag oldalburkolatokat, és a csomagtartót is. Kapott egy biciklinyerget (olyan régimódui rugóssat) és egy jobbos robogó tükröt a bal oldalra.

Részletesebb info: ITT<-- electro-art

Videó a strobis elsőlámpáról: ITT (több infó a tovább után)

 

 Egy kis képecske róla. A gportálos oldalra egyszerűbb feltölteni tehát ha több képet akarsz róla látni akkor katt a linkblogban az electro-art-ra.

Vagy

Pár info:

A motor full gyári (48,8ccm), a sportkipuf a gyári kipufcsonkból és egy puch monza kipufdobból van összehegesztve, az egész egy sima cső a végén egy lemezzel ami ki van fúrva(ez a folytás), a sportszűrőt a gyári szűrőház teljes átszabásával tudtam felrakni.

A pirosan villogó első lámpa:

Az ötlet adott volt, de miből csináljam meg? És akkor a cuccok közti kotorászás közben a kezembe kerölt egy piros bringás hátsó villogó.........

Akkor beütött az isteni szikra. Mi lenne ha a villogó ledjeit és elektronikáját felhasználva egy piros villogót fabrikálnék a búrába.

Szétszedtem a maxi lámpáját, megnéztem mennyi hely van benne, és hogy egyáltalán milyen belülről. Találtam egy lyukat a lámpabúrán (talán a tompított izzóé lehetett) ahova a kis piros ledet beragaszthattam. Az áramkört és az elemtartót besúvasztottam a kilóméteróra mellé (az elemtartót lecseréltem egy AA méretűre hogy tovább bírja, és ne kelljen olyan sűrün elemet cserélni.).

És láss csodát az első lámpa pirosan villog és világít:)).

 

Társoldal:  electro-art.gportal.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://benzingoz.blog.hu/api/trackback/id/tr471095817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása