Mai motorozás

2009.05.17. 20:30

Most értem haza (20:01). COOL barátommal elindultunk motorozni kb hat órakor, mentünk úgy 4km-ert, majd éppen nem figyeltem és jött egy tégla..........(földútról lévén szó)....... ........és egy gyönyörű repüléssel úgy beszaratott engem, hogy majdnem besz@rtam:). A motor eleje felpattant, miközben a motor zúgása és a csúszókuplung fütyülése valamint az elsőgumi hatalmas posszanással való elszállása közben végignéztem életem filmjét (jó mozi volt), hála az istennek hogy nem mentem olyan gyorsan, és meg tudtam tartani a satufék közben. Megálltam, majd heves szidalmazást követően hozzáb@sztam a téglát a legközelebbi fához.Majd jött a nempoén része a dolognak. Haza kellett tolni:(. Kb 4km lapos elsőkerékkel, 50kg-os motorral). Asszem egy darabig mostanában nem motorozok...........

A bűnös.

A következmény.

 

A kárfelmérés.

 

Így lett a motorozásból motor tolás........

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://benzingoz.blog.hu/api/trackback/id/tr11127374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása