Tegnapi motorozás

2009.05.01. 10:29

Tegnap negyed öt körül kimentünk motorozni haverommal (az oldal társszerkesztője fedőneve:COOL). Én a pukk-pukk-al (puch beceneve), ő pedig a verhóval (verhovina 5). Semmi extra nem volt, csak egy kis földutas lucernában szórakozás, majd kis sárdagasztás.

Csináltunk egy videót is amelyben haverom próbálja átszenvedni magát verhovinával a sáron. Kár hogy nem vettem fel amikor összeburult:(. 

VIDEÓ ITT

Azután jött a poén: Közeledett a vihar, tehát jobbnak gondoltuk lécelni... ....csakhogy a verhó lehörgött. Próbáltuk indittgatni, de nam akart menni. Gondolkoztunk miért nem megy, talán gyújtás ment el vagy a benzincső ugrott le? Egyik sem. Egyszerűen csak kifogyott a benzin. (vihar előtt, kinn a pi**ába a mezőn a legjobbkor:( ) Egy darabig toltuk a motorokat(vontatni én nem tudtam földuton mert a pukk-pukk csúszókuplungos, és a +150kg vontatmány kinyirhatta volna) Mikor kiértünk az aszfaltra, repülőrajtal (dombon lefelé gurulva) már tudtam vontatni. Aztán ha a pukk eléri a kb:40-es tempót utána már nincs gond...

Szerencsénk volt. Éppen hazaértünk az eső előtt.
Csináltam pár képet COOL motorjairól és megboldogult skodájáról, amiket még ma felrakok.
 

 

Társoldal:  electro-art.gportal.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://benzingoz.blog.hu/api/trackback/id/tr21096970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása