Máma lekéstem a reggeli buszt, így motorral kellett iskolába mennem. Minden jó volt amíg el nem értem Szombathely határát. A motor lehörgött. Nézegetem közben anyázok, majd amikor megnézem a gyertyát látom hogy lötyög. Ok, hiba meg van, kilazult a gyertya. Sajnos gyertyakulcs nem volt nálam, viszont szerencsére épp egy seat szervíz előtt rohadt le.... Bementem megkértem az egyik  szerelőt nézze meg. Meghúzta a gyertyát, de az még mindig lötyögött(1mm-t). Nem tudtam mi lehet a gond (a szerelő se), mindenesetre ment a motor és elértem a suliig. Visszafelé már csak azért imádkoztam , hogy ne lőjje ki a gyertyát a kompresszió(hála istennek nem tette). Csordogálok haza óvatosan 30-al(a lehető legkissebb fordulaton) haza, majd mivel egy idő után véget ér a bicikliút, rámentem a 86-os ra. A motor eléggé nyüglődőtt {(nem azért mert húztam neki, hanem mert valami gebaszvolt és nem ment + a gyújtás ki-ki hagyott)(félelmetes volt amikor egy kamion 80-nal húzott el mellettem 20cm-re miközben nem tudtam mikor döglik le a motor)}, kb: 3km-t kell menni a főúton, mert Petőfitelep és Balogunyom között nincs bicikliút. Mikor beértem Balogunyomba, rámentem a bicikliútra és csoda történt! A motor erőre kapott, gyorsúlt mint a vszedelem. Hazaértem, átöltöztem, majd irány a garázs: a gyertya frankón a helyén, nem lötyög, hengerfej le, semmi gond. Megpucoltam mindent majd összeraktam. Azóta mentem vele, és semmi baja.

Nem tudom mi lehetett a baj, most semmi baja..........

A bejegyzés trackback címe:

https://benzingoz.blog.hu/api/trackback/id/tr721174395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása